Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Неля Іванівна-
dc.date.accessioned2013-10-20T08:24:32Z-
dc.date.available2013-10-20T08:24:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/438-
dc.descriptionУ статті окреслені завдання, умови та вимоги до педагога в рамках гуманізації освітнього процесу в закладах освіти.uk
dc.description.abstractУ статі звертається увага на важливість гуманізації освіти починаючи зх. дошкільного віку. Епізодично проаналізовано психолого-педагогічну літературу та погляди вчених на цю проблему. Визначено особливості стилю взаємостосунків педагога з вихованцями у світлі обраної проблеми. Окреслені завдання, умови та вимоги до педагога в рамках гуманізації освітнього процесу в закладах освіти.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.03+375;-
dc.subjectгуманізмuk
dc.subjectгуманізація виховного процесуuk
dc.titleДЕЯКІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
human_vuhov_proces_failu.pdf.pdf414,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.