Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скрипник, Неля Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-20T08:24:32Z | - |
dc.date.available | 2013-10-20T08:24:32Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/438 | - |
dc.description | У статті окреслені завдання, умови та вимоги до педагога в рамках гуманізації освітнього процесу в закладах освіти. | uk |
dc.description.abstract | У статі звертається увага на важливість гуманізації освіти починаючи зх. дошкільного віку. Епізодично проаналізовано психолого-педагогічну літературу та погляди вчених на цю проблему. Визначено особливості стилю взаємостосунків педагога з вихованцями у світлі обраної проблеми. Окреслені завдання, умови та вимоги до педагога в рамках гуманізації освітнього процесу в закладах освіти. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.03+375; | - |
dc.subject | гуманізм | uk |
dc.subject | гуманізація виховного процесу | uk |
dc.title | ДЕЯКІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
human_vuhov_proces_failu.pdf.pdf | 414,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.