Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3701-3710 зі 3791.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024ВИКОРИСТАННЯ QUIZIZZ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІТітова, Любов Олександрівна
2024Хмарні сховищаГрушова, Анастасія Євгенівна
2024ІГРОВІ СИМУЛЯТОРИ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИТітова, Любов Олександрівна; Бербега, Олег Володимирович
2024Використання вебресурсів під час вивчення програмуванняБурлаков, Ярослав Олегович
2024Використання вебресурса Blackbox.Ai під час вивчення дисципліни програмуванняБурлаков, Дмитро Олегович
2024Використання мобільних застосунків під час вивчення програмуванняГрушова, Анастасія Євгеніївна
2024Використання засобів візуального програмування в освітньому процесіКлимчук, Сергій Сергійович
2024Соціальні VR-платформи як засіб взаємодії зі здобувачами під час дистанційного навчанняКовтанюк, Максим Сергійович
2024Онлайн-курси для вивчення мови програмування PythonКовтанюк, Максим Сергійович
2024WEPIK ЯК ЗАСІБ СТВОРЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО КОНТЕНТУТітова, Любов Олександрівна