Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4417
Назва: Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі
Автори: Роєнко, Людмила Миколаївна
Ключові слова: формування критичного мислення
“Асоціативний кущ”
“Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися”
Дата публікації: 3-гру-2015
Бібліографічний опис: Роєнко Л. М. Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі / Л. М. Роєнко // Педагогічна майстерність : методологія, теорія, технології: Матеріали II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Черкаси, 22-23 травня 2015 р.) / за заг. ред. проф. Біди О. А. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – С. 48–49
Серія/номер: УДК 811.161.2(07);
Короткий огляд (реферат): Основи критичного мислення досить часто не закладаються в учнів молодшого шкільного віку. Крім того, значна частина педагогів не готова до розв’язання цих завдань. Не завжди вчитель правильно може вдало відібрати потрібну технологію до обраної теми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4417
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEHN-KRIT- MISL-U-POC-ShKI.pdf240,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.