Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-03T07:47:52Z-
dc.date.available2015-12-03T07:47:52Z-
dc.date.issued2015-05-
dc.identifier.citationРоєнко Л. М. Технології критичного мислення на уроках української мови у початковій школі / Л. М. Роєнко // Педагогічна майстерність : методологія, теорія, технології: Матеріали II Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Черкаси, 22-23 травня 2015 р.) / за заг. ред. проф. Біди О. А. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – С. 48–49uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4419-
dc.description.abstractвикористання технологій критичного мислення на уроках рідної мови в початкових класах цілком можливе і сприяє кращому запам’ятовуванню вивченого матеріалу, активізує діяльність учнів на уроці, розвиває пізнавальну діяльність, дає можливість показати себе в колективі: відбувається розкріпачення особистості – дитина почувається вільно, спокійно, впевненоuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнтернет-конференції м.Черкасиuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2(07);-
dc.subjectОснови критичного мисленняuk
dc.subjectАсоціативний кущuk
dc.subjectЗнаємо – Хочемо дізнатися – Дізналисяuk
dc.titleТехнології критичного мислення на уроках української мови у початковій школіuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEHN-KRIT- MISL-U-POC-ShKI.pdf240,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.