Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМитяй, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2015-12-03T09:45:31Z-
dc.date.available2015-12-03T09:45:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКонкурентна стратегія підприємства туристичної сфери / О.В. Митяй // матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет - конференції ,,Тенденції розвитку готельно-ресторанної індустрії в Україні”, 26 листопада 2015 року, УДПУ. – Умань. – 2015. – С. 45-49.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4475-
dc.description.abstractПроаналізовано вплив, який має на фірму середовище її перебування і як важливо його досліджувати і вивчати. Також видно, що добре викладена стратегія фірми сприяє її розвитку, бо саме на її основі підприємство вибудовує свою тактику на ринку. Стратегію потрібно узгоджувати з потребами фірми і зовнішнього середовища і вносити корективи, коли це потрібно.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП «Жовтий О.О.»-
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.1-
dc.subjectрозвиток туристичного бізнесуuk
dc.subjectорганізаційно-економічне управління-
dc.subjectтуристичне підприємство-
dc.subjectзовнішнє середовище-
dc.subjectринкові закони-
dc.subjectконкурентна стратегія-
dc.subjectтуристична сфера-
dc.titleКонкурентна стратегія підприємства туристичної сфериuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konkurentna strategiya pidpry`yemstva tury`sty`chnoyi sfery`.pdf207,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.