Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4582
Назва: Аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії
Автори: Запорожець, Леся Миколаївна
Ключові слова: навчально-ігрові технології
професійна підготовка
професійна діяльність
педагогічні завдання
професійні уміння
професійні функції
професійно компетентний вчитель
Дата публікації: 2015
Видавництво: НПУ імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Запорожець Л.М. Аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії/Л. М. Запорожець // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. № 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. пр. / ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 25 (35). – С. 162–165.
Серія/номер: УДК 371.134+91(07)
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії. Розглянуто педагогічне уміння, як одиниця аналізу професійної діяльності вчителя, що виступає параметром вирішення педагогічних завдань. Визначено перелік професійно необхідних умінь відповідно до професійних функцій вчителя географії. Виділено організаційну функцію, як основу у формуванні професійно компетентного вчителя, у використанні навчально-ігрових технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4582
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.