Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожець, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-06T17:56:10Z-
dc.date.available2015-12-06T17:56:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗапорожець Л.М. Аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії/Л. М. Запорожець // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. № 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. пр. / ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 25 (35). – С. 162–165.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4582-
dc.description.abstractУ статті представлено аналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географії. Розглянуто педагогічне уміння, як одиниця аналізу професійної діяльності вчителя, що виступає параметром вирішення педагогічних завдань. Визначено перелік професійно необхідних умінь відповідно до професійних функцій вчителя географії. Виділено організаційну функцію, як основу у формуванні професійно компетентного вчителя, у використанні навчально-ігрових технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНПУ імені М.П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+91(07)-
dc.subjectнавчально-ігрові технологіїuk
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.subjectпрофесійна діяльність-
dc.subjectпедагогічні завдання-
dc.subjectпрофесійні уміння-
dc.subjectпрофесійні функції-
dc.subjectпрофесійно компетентний вчитель-
dc.titleАналіз практики професійної підготовки майбутніх вчителів до використання навчально-ігрових технологій у процесі вивчення географіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.