Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4614
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-08T14:21:47Z | - |
dc.date.available | 2015-12-08T14:21:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4614 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу філософської, соціологічної та психолого-педагогічної літератури розкривається сутність поняття морально-ціннісні орієнтації як спрямованість особистості на засвоєння моральних цінностей суспільства, що регулюють поведінку людини в усіх сферах її суспільного життя й орієнтацію на них у процесі задоволення своїх потреб. Система морально-ціннісних орієнтацій розглядається як система особистісних спрямувань щодо наявних у даному суспільстві духовних цінностей. Обгрунтовується модель формування в учнів морально-ціннісних орієнтацій у процесі розв’язування життєвих задач. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378 | - |
dc.subject | морально-ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | розв'язування життєвих задач | uk |
dc.subject | духовні цінності | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | індивідуальність | uk |
dc.subject | свідомість | uk |
dc.subject | виховний процес | uk |
dc.subject | учень | uk |
dc.subject | соціум | uk |
dc.subject | орієнтації | uk |
dc.title | Формування морально-ціннісних орієнтацій учнів у процесі розв'язування життєвих задач | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_moral`nocinnisny`x _oriyentacij _uchniv_u_procesi_rozvyazuvannya_zhy`ttyevy`x_zadach.pdf | 351 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.