Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-08T14:21:47Z-
dc.date.available2015-12-08T14:21:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4614-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу філософської, соціологічної та психолого-педагогічної літератури розкривається сутність поняття морально-ціннісні орієнтації як спрямованість особистості на засвоєння моральних цінностей суспільства, що регулюють поведінку людини в усіх сферах її суспільного життя й орієнтацію на них у процесі задоволення своїх потреб. Система морально-ціннісних орієнтацій розглядається як система особистісних спрямувань щодо наявних у даному суспільстві духовних цінностей. Обгрунтовується модель формування в учнів морально-ціннісних орієнтацій у процесі розв’язування життєвих задач.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378-
dc.subjectморально-ціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectрозв'язування життєвих задачuk
dc.subjectдуховні цінностіuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectіндивідуальністьuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.subjectвиховний процесuk
dc.subjectученьuk
dc.subjectсоціумuk
dc.subjectорієнтаціїuk
dc.titleФормування морально-ціннісних орієнтацій учнів у процесі розв'язування життєвих задачuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_moral`nocinnisny`x _oriyentacij _uchniv_u_procesi_rozvyazuvannya_zhy`ttyevy`x_zadach.pdf351 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.