Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625
Назва: Моніторинг якості виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі
Інші назви: Мониторинг качества воспитания учеников в общеобразовательном учебном заведении
Автори: Коберник, Олександр Миколайович
Ключові слова: моніторинг
якість виховання
загальноосвітній заклад
розвиток особистості
передумови
саморозвиток
саморегулція
індикатор вихованості
активність
взаємодія
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 373.3
Короткий огляд (реферат): У статті подається змістова характеристика моніторингу та педагогічного моніторингу, обґрунтовуються об’єкти та етапи моніторингу. Доводиться, що провідним індикатором визначення якості виховання учнів у загальноосвітній школі є рівень їх життєвої активності, яка розглядається з одного боку як рівень фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості, а з іншого, передумовою подальшого її саморозвитку та саморегуляції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4625
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monitory`ng_yakosti_vy`xovannya_uchniv_v_zagal`noosvitn`omu_navchal`nomu_zakladi.pdf455,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.