Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-10T06:31:49Z-
dc.date.available2015-12-10T06:31:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4626-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовується актуальність та організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до застосування проектної технології у професійній діяльності. Розкривається сутність провідних етапів педагогічного проектування: передпроектного, етапу власне проектування,реалізації проекту, рефлексивного та післяпроектного.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371-
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмайбутні учителіuk
dc.subjectпроектна технологіяuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectученьuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectшколаuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до застосування проектної технології у професійній діяльностіuk
dc.title.alternativeПодготовление будущих учителей к применению проектной технологии в профессиональной деятельностиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidgotovka_majbutnix_uchy`teliv_do_zastosuvannya_proektnoyi _texnologiyi_u_profesijnij_diyal`nosti.pdf357,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.