Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4638
Назва: Розвʼязування нестандартних задач як необхідний компонент формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики
Автори: Краснобокий, Юрій Миколайович
Ільніцька, Катерина Сергіївна
Ключові слова: предметна компетентність учителя фізики
нестандартні задачі з фізики
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 53(07)+372.853
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що сформованість професійної компетентності вчителя фізики має виявлятися у його здатності до логічного мислення, узагальнення, аналізу, систематизації, прогнозування тощо. З цією метою на практичних заняттях з фізики слід робити акцент на розв’язанні нестандартних задач, які охоплюють не один, а сукупність певних фізичних об’єктів; взаємозв'язки між ними; необхідність встановлення меж достовірності отриманого результату; визначення впливу допущених нехтувань і спрощень на величину похибки чисельного значення розв'язку задачі тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4638
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvjazuvannya_nestandartnih_zadach.pdf135,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.