Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4658
Назва: Управління рекламною діяльністю підприємств туристичної індустрії
Автори: Подзігун, Світлана Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
рекламна діяльність
туризм
туристична індустрія
Дата публікації: гру-2015
Видавництво: "Львівська економіна фундація", м. Львів
Бібліографічний опис: Подзігун С.М. Управління рекламною діяльністю підприємств туристичної індустрії / С.М. Подзігун // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференція «Актуальні питання соціально-економічного розвитку держави, регіону та підприємства», ( Львів, 27 лист. 2015 р.). Ч. 3. – Львів, 2015. – С. 27-29.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості та управління рекламною діяльністю в туристичній індустрії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4658
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reklamna_diiyalnist_failu.pdf.pdf359,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.