Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодзігун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-21T09:29:38Z-
dc.date.available2015-12-21T09:29:38Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.citationПодзігун С.М. Управління рекламною діяльністю підприємств туристичної індустрії / С.М. Подзігун // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференція «Актуальні питання соціально-економічного розвитку держави, регіону та підприємства», ( Львів, 27 лист. 2015 р.). Ч. 3. – Львів, 2015. – С. 27-29.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4658-
dc.description.abstractРозглянуто особливості та управління рекламною діяльністю в туристичній індустрії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher"Львівська економіна фундація", м. Львівuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрекламна діяльність-
dc.subjectтуризм-
dc.subjectтуристична індустрія-
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємств туристичної індустріїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reklamna_diiyalnist_failu.pdf.pdf359,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.