Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Назва: | Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства |
Автори: | Возна, Зоя Олександрівна |
Ключові слова: | суспільствознавство гуманізація освіти цінності модель інтеріоризації цінностей проектна діяльність проблемні питання проектів субкультура інтеріоризації цінностей критичне мислення технологія навчання |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Возна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 . |
Серія/номер: | УДК 371.832(07)+371.314.6; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vozna.pdf | 555,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.