Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Назва: Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства
Автори: Возна, Зоя Олександрівна
Ключові слова: суспільствознавство
гуманізація освіти
цінності
модель інтеріоризації цінностей
проектна діяльність
проблемні питання проектів
субкультура
інтеріоризації цінностей
критичне мислення
технологія навчання
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Возна, З. О. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. О. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) [та ін.]. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 46. – С. 76 – 85 .
Серія/номер: УДК 371.832(07)+371.314.6;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується ціннісно-мотиваційний ресурс шкільного суспільствознавства (на прикладі предмету «Людина і світ») та пропонується методична модель формування та засвоєння цінностей засобами проектної діяльності на уроках суспільствознавства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4665
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vozna.pdf555,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.