Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4674
Назва: Упровадження глобалізаційних процесів у систему туристичного менеджменту
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: розвиток
туризм
організаційна структура
система
туризм
менеджмент
готель
ресторан
комплекс
послуга
Дата публікації: 2015
Видавництво: КиМУ
Бібліографічний опис: Економічна стратегія розвитку україни в умовах сучасних геополітичних викликів: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / за ред. Н. П. Резнік. – Київ : КиМУ, 2015. – 325 с.
Короткий огляд (реферат): У туристичній індустрії з'явилася тенденція до глобалізації трансформаційних процесів менеджменту в індустрії туризму, що відображає співробітництво держав і соціальних організацій у політичній, економічній, культурній та інших областях. Формування різноманітних сегментів і ніш міжнародного ринку сприяє ефективному розвитку туризму і перетворенню його в лідируючу галузь світової економіки. Характерною особливістю процесу глобалізації в туристичній галузі є застосування новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій, які сприяють підвищенню ефективності та удосконаленні роботи компаній, поліпшенню обслуговування клієнтів, прискоренню усіх оперативних процедур, створенню нових маркетингових методик і розподільних каналів. У туристичному бізнесі активно використовуються можливості Інтернет, розвивається торгівля послугами в он-лайновому режимі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4674
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Uprovadzhennia hlobalizatsiinykh protsesiv u systemu turystychnoho menedzhmentu .pdf324,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.