Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартиненко, Лариса Броніславівна-
dc.date.accessioned2015-12-25T11:06:35Z-
dc.date.available2015-12-25T11:06:35Z-
dc.date.issued2015-10-15-
dc.identifier.citationПолітологія, філософія, соціологія: контури міждисциплінарного перетину: Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 15-16 жовтня 2015 року). – Одеса: Національний університет «Одеська юридична академія», 2015. – С. 70-73.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4691-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні положення теорії ікони Павла Флоренського, аналіз ставлення до історичної іконологічної традиції, до сучасних йому церковних канонів й богословських міркувань. Осмислення іконографічної символіки виявляється в концепції П. Флоренського естетичним фокусом й водночас естетичним виповненням його філософії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеса: Національний університет «Одеська юридична академія»uk
dc.subjectіконаuk
dc.subjectканон-
dc.subjectіконографічна символіка-
dc.subjectкульт-
dc.subjectіконологія-
dc.subjectбогослужіння-
dc.subjectпропорційність-
dc.subjectцерковне мистецтво-
dc.subjectконкретна метафізика-
dc.subjectдуховність-
dc.titleІконографічна символіка в працях П.О. Флоренськогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ikonohrafichna symvolika v pratsyakh P.O. Florens'koho.pdf218,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.