Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКожухівська, Раїса Борисівна-
dc.date.accessioned2015-12-25T12:25:48Z-
dc.date.available2015-12-25T12:25:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКожухівська, Р.Б. Напрями застосування інформаційних технологій в комунікаційних стратегіях українських туристичних підприємств та підприємств індустрії гостинності /Р.Б. Кожухівська// Науковий журнал «Бізнес Інформ»// Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН України – Харків, 2015. – № 10 ’2015 г. (453) – С.119-122.uk
dc.identifier.issnISSN 2222-4459-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4695-
dc.description.abstractВ умовах зростання ролі нецінових форм конкуренції та бурхливого розвитку інформаційних технологій, ключовим фактором забезпечення конкурентоспроможності туристичних підприємств та підприємств індустрії гостинності, як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку, стає ефективна система комунікацій. В умовах конкурентної боротьби постійно зростає необхідність вдосконалення механізму просування товарів та послуг, що обумовлює необхідність пошуку найбільш ефективних інструментів комунікативного впливу на ринок. Останнім часом, саме завдяки активному розвитку інформаційних технологій відкрився новий інструмент комунікацій-комунікації за допомогою інформаційних технологій та мережі Інтернет.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН Україниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.48-
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectзастосування інформаційних технологійuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectготельuk
dc.subjectпідприємств індустрії гостинностіuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectсистема комунікаційuk
dc.titleНапрями застосування інформаційних технологій в комунікаційних стратегіях українських туристичних підприємств та підприємств індустрії гостинностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Napriamy zastosuvannia informatsiinykh tekhnolohii.pdf346,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.