Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4757
Назва: The Phenomenon of Pedagogical Innovation
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: Pedagogical Innovation
Дата публікації: 13-січ-2016
Серія/номер: UDK 37(477)(09)
Короткий огляд (реферат): The issue of pedagogical innovation in Ukrainian pedagogical thought was studied by N.P. Dichek, V.V. Prymakova, O.V. Sukhomlynskyi. Theoretical-methodological aspects of the issue of studying and introducing advanced pedagogical experience in Ukraine were revealed in works of P. Zhernosek, M Krasovytskyi, V. Palamarchuk, P. Pidlasyi, M. Yarmachenko et al. Working with their researches we see that scientists, characterizing a teacher-innovator, use such terms as non-traditional, non-standard, original.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4757
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Будапешт.docx26,6 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.