Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-19T06:41:00Z-
dc.date.available2016-01-19T06:41:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4769-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на проблемі формування професійного іміджу вчителя. На основі аналізу психолого-педагогічних досліджень розкрито сутність поняття «професійний імідж вчителя початкової школи», визначено його ключові характеристики як соціокультурного та педагогічного феномену. Здійснено аналіз структури професійного іміджу педагога та запропоновано власну інтерпретацію структури професійного іміджу вчителя початкової школи. Визначено, що професійний імідж учителя початкової школи як образ педагога формується на основі двох взаємопов’язаних аспектів: внутрішніх і внутрішніх атрибутів особистості фахівця.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372-
dc.subjectпрофесійний іміджuk
dc.subjectпрофесійний імідж учителя початкової школиuk
dc.subjectструктура іміджуuk
dc.subjectвнутрішні та зовнішні атрибути іміджуuk
dc.subjectпроблема формуванняuk
dc.subjectпедагогічний феноменuk
dc.titleПрофесійний імідж учителя початкової школи як предмет психолого-педагогічних дослідженьuk
dc.title.alternativeПрофессиональный имидж учителя начальной школы как предмет психолого-педагогических исследованийuk
dc.title.alternativeRofessional image elementary school teacher as subject psychological and educational researchuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
profesіjnij іmіdzh uchitelya pochatkovoy shkoli.pdf165,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.