Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4770
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T06:47:14Z | - |
dc.date.available | 2016-01-19T06:47:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4770 | - |
dc.description.abstract | Сучасні вимоги до підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів спонукають науковців до концептуальної організації освітньої взаємодії у вищому навчальному закладі, що, здійснюється шляхом орієнтації на конкретну модель професійної підготовки. Тобто, кожне нове дослідження у галузі професійної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти орієнтоване на підвищення якості процесу їх професійного становлення шляхом детального аналізу, корекції та реалізації конкретних завдань фахової підготовки шляхом побудови моделі діяльності суб’єктів освітньої взаємодії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | теоретичні основи | uk |
dc.subject | модель формування | uk |
dc.subject | професійний імідж | uk |
dc.subject | процес викладання | uk |
dc.subject | психолого-педагогічні дисципліни | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.subject | якість навчання | uk |
dc.title | Теоретичні основи розробки моделі формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
teoretichnі osnovi rozrobki modelі formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya.pdf | 105,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.