Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-19T06:47:14Z-
dc.date.available2016-01-19T06:47:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4770-
dc.description.abstractСучасні вимоги до підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів спонукають науковців до концептуальної організації освітньої взаємодії у вищому навчальному закладі, що, здійснюється шляхом орієнтації на конкретну модель професійної підготовки. Тобто, кожне нове дослідження у галузі професійної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти орієнтоване на підвищення якості процесу їх професійного становлення шляхом детального аналізу, корекції та реалізації конкретних завдань фахової підготовки шляхом побудови моделі діяльності суб’єктів освітньої взаємодії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтеоретичні основиuk
dc.subjectмодель формуванняuk
dc.subjectпрофесійний іміджuk
dc.subjectпроцес викладанняuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні дисципліниuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectякість навчанняuk
dc.titleТеоретичні основи розробки моделі формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплінuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.