Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-19T06:47:14Z-
dc.date.available2016-01-19T06:47:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4770-
dc.description.abstractСучасні вимоги до підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів спонукають науковців до концептуальної організації освітньої взаємодії у вищому навчальному закладі, що, здійснюється шляхом орієнтації на конкретну модель професійної підготовки. Тобто, кожне нове дослідження у галузі професійної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти орієнтоване на підвищення якості процесу їх професійного становлення шляхом детального аналізу, корекції та реалізації конкретних завдань фахової підготовки шляхом побудови моделі діяльності суб’єктів освітньої взаємодії.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтеоретичні основиuk
dc.subjectмодель формуванняuk
dc.subjectпрофесійний іміджuk
dc.subjectпроцес викладанняuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні дисципліниuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectякість навчанняuk
dc.titleТеоретичні основи розробки моделі формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи в процесі викладання психолого-педагогічних дисциплінuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
teoretichnі osnovi rozrobki modelі formuvannya profesіjnogo іmіdzhu majbutnogo vchitelya.pdf105,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.