Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавченко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-01-19T06:58:02Z-
dc.date.available2016-01-19T06:58:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4771-
dc.description.abstractНевід’ємною складовою педагогічного моделювання є обґрунтування умов, що забезпечують ефективність проектованого процесу як цілісної системи взаємозв’язаних компонентів (циклів). У педагогічній науці під умовами частіше за все розуміють фактори, обставини, сукупність заходів, від яких залежить ефективність функціонування педагогічної системи, процесів, явищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтеоретичні основиuk
dc.subjectекспериментальні основиuk
dc.titleТеоретичні та експериментальні основи обґрунтування педагогічних умов формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.