Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4771
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-19T06:58:02Z | - |
dc.date.available | 2016-01-19T06:58:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4771 | - |
dc.description.abstract | Невід’ємною складовою педагогічного моделювання є обґрунтування умов, що забезпечують ефективність проектованого процесу як цілісної системи взаємозв’язаних компонентів (циклів). У педагогічній науці під умовами частіше за все розуміють фактори, обставини, сукупність заходів, від яких залежить ефективність функціонування педагогічної системи, процесів, явищ. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | теоретичні основи | uk |
dc.subject | експериментальні основи | uk |
dc.title | Теоретичні та експериментальні основи обґрунтування педагогічних умов формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.