Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4791
Назва: Готовність майбутнього учителя початкової школи до здійснення професійної педагогічної комунікації
Автори: Шкуренко, Олександра Вікторівна
Ключові слова: початкова школа
готовність
педагогічна комунікація
освітнє середовище
канали спілкування
інтерактивні технології
полілог
компетентність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014
Бібліографічний опис: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології №9(43), 2014 : наук. Журнал / гол. ред А. Сбруєва. - Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. - С. 207-214
Серія/номер: УДК 371. 134
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми готовності студентів до професійної педагогічної комунікації з точки зору психологічної та педагогічної наук. Особливу увагу приділено терміну “готовність до педагогічної комунікації”, розкрито його суть. Із проведеного аналізу дефініцій “готовність”, автор пропонує власне розуміння цього терміну його сутності, змісту та компонентів формування готовності студентів факультету початкової освіти до професійно-педагогічної комунікації. У дослідженні запропоновано навички міжособистісного спілкування, які є обов’язковою ознакою готовності до професійно-педагогічної комунікаційної діяльності майбутнього учителя початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4791
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hotovnist' maybutn'oho uchytelya pochatkovoyi shkoly do zdiysnennya profesiynoyi pedahohichnoyi komunikatsiyi.pdf188,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.