Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСанівський, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2016-02-19T07:28:13Z-
dc.date.available2016-02-19T07:28:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІсторія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст. / О. Циганок, О. Санівський // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 35, Том ІІ(14) : Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К. : Гнозис, 2015. – С. 132 – 141.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4793-
dc.description.abstractАвтори статті на основі ретельного аналізу праць з українознавства, етнографії та етнології розробили періодизацію становлення українознавства як науки, при цьому виокремили шість основних етапів, які охоплюють період від перших українознавчих відомостей зафіксованих у літописах вітчизняних та іноземних мандрівників, філософів, істориків, датовані ІV–ІХ ст. і до сьогодення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК. : Гнозисuk
dc.subjectукраїнознавствоuk
dc.subjectперіодизація-
dc.subjectстановлення українознавства-
dc.titleІсторія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УКРАЇНОЗНАВСТВО У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ ХХ СТ..pdf404,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.