Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-04-26T09:22:15Z-
dc.date.available2016-04-26T09:22:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4834-
dc.description.abstractважливою складовою дитячого руху як системи, соціально-педагогічної системи, є взаємовідносини між двома основними елементами – дітьми та дорослими – двох взаємосумісних соціальних підсистем – дитинства (дитячого співтовариства) і дорослого суспільства. Сучасні дослідники дитячого руху виокремлюють цілий ряд актуальних проблем, пов’язаних з підготовкою та формуванням організаторів дитячого руху. Серед них – формування соціальної компетентності дорослого лідера, організатора дитячого об’єднання, які в ситуації неформального спілкування, використання соціалізуючого потенціалу ввірених їм формувань доповнюють, розширюють і поглиблюють життєвий досвід дитини, озброюючи її певними ціннісними орієнтирамиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 001+37(100)-
dc.relation.ispartofseriesББК 72.4+74(0)-
dc.relation.ispartofseriesТ 33-
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.subjectсоціальний педагог-
dc.subjectорганізатор дитячого руху-
dc.subjectдитячий рух-
dc.titleФормування соціальної компетентності майбутніх організаторів дитячого рухуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMATION OF SOCIAL COMPETENCE.pdf172,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.