Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4834
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-26T09:22:15Z | - |
dc.date.available | 2016-04-26T09:22:15Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4834 | - |
dc.description.abstract | важливою складовою дитячого руху як системи, соціально-педагогічної системи, є взаємовідносини між двома основними елементами – дітьми та дорослими – двох взаємосумісних соціальних підсистем – дитинства (дитячого співтовариства) і дорослого суспільства. Сучасні дослідники дитячого руху виокремлюють цілий ряд актуальних проблем, пов’язаних з підготовкою та формуванням організаторів дитячого руху. Серед них – формування соціальної компетентності дорослого лідера, організатора дитячого об’єднання, які в ситуації неформального спілкування, використання соціалізуючого потенціалу ввірених їм формувань доповнюють, розширюють і поглиблюють життєвий досвід дитини, озброюючи її певними ціннісними орієнтирами | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 001+37(100) | - |
dc.relation.ispartofseries | ББК 72.4+74(0) | - |
dc.relation.ispartofseries | Т 33 | - |
dc.subject | соціальна компетентність | uk |
dc.subject | соціальний педагог | - |
dc.subject | організатор дитячого руху | - |
dc.subject | дитячий рух | - |
dc.title | Формування соціальної компетентності майбутніх організаторів дитячого руху | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FORMATION OF SOCIAL COMPETENCE.pdf | 172,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.