Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-04-26T09:27:15Z-
dc.date.available2016-04-26T09:27:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4835-
dc.description.abstractСучасність висуває ряд вимог щодо підвищення ефективності підготовки сучасних організаторів дитячого руху, серед яких: оновлення змісту підготовки (загальнофілософські основи, психолого-педагогічні основи, технології, методики організації життєдіяльності дітей та дорослих в дитячих об’єднаннях); зосередження уваги на усвідомленні досвіду минулих років; врахування вікових особливостей та прав дітей; формування умінь вибору змісту роботи, планування і т.п. Таким чином, на порядку денному – формування справжнього соціально компетентного організатора дитячого формування. Сучасність вимагає розробки ефективних моделей та механізмів підготовки кадрів для дитячого руху із врахуванням адекватних особливостям часу орієнтацій та інтересів дітей, а також соціально-політичної ситуації.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.014:061.23-053.5-
dc.subjectорганізатор дитячого рухуuk
dc.subjectдитяча організація-
dc.subjectоб'єднання-
dc.subjectсоціальна компетентність-
dc.subjectсоціальний педагог-
dc.titleАктуальні проблеми формування соціальної компетентності майбутніх організаторів дитячого рухуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Social competence of children's movement organizers.pdf165,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.