Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Надія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-04-26T13:37:36Z-
dc.date.available2016-04-26T13:37:36Z-
dc.date.issued2016-04-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4844-
dc.description.abstractПсихолого-педагогічні погляди Г.Костюка на проблему підготовки учня дозволяє звернути увагу на окреме співвідношення застосування вченим елементів синергетичного підходу. Відтак, аналізи особистості учня через систему основних положень синергетичного та індивідуального підходів дозволяють висвітлити напрацювання Г.Костюка в означеному напрямі у руслі їх актуальності та перспективи розробки. Звернення у нашому дослідженні до змісту синергетичного підходу та визначення його аспектів у наукових поглядах Г.Костюка пов’язано із виявленням глибокого психологічного змісту характеристики особистості учня як природної і суспільної істоти, яка має шляхи для активного творчого розвитку через навчання, виховання, діяльність.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries159.98(063);-
dc.subjectГ. С. Костюкuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectучняuk
dc.subjectпсихічний розвиток дитиниuk
dc.subjectсинергіяuk
dc.titleДо питання застосування синергетичного підходу у наукових поглядах Г.Костюка на особистість учняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu Kharchenko.pdf426,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.