Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4844
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харченко, Надія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-26T13:37:36Z | - |
dc.date.available | 2016-04-26T13:37:36Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4844 | - |
dc.description.abstract | Психолого-педагогічні погляди Г.Костюка на проблему підготовки учня дозволяє звернути увагу на окреме співвідношення застосування вченим елементів синергетичного підходу. Відтак, аналізи особистості учня через систему основних положень синергетичного та індивідуального підходів дозволяють висвітлити напрацювання Г.Костюка в означеному напрямі у руслі їх актуальності та перспективи розробки. Звернення у нашому дослідженні до змісту синергетичного підходу та визначення його аспектів у наукових поглядах Г.Костюка пов’язано із виявленням глибокого психологічного змісту характеристики особистості учня як природної і суспільної істоти, яка має шляхи для активного творчого розвитку через навчання, виховання, діяльність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 159.98(063); | - |
dc.subject | Г. С. Костюк | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | синергетичний підхід | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | учня | uk |
dc.subject | психічний розвиток дитини | uk |
dc.subject | синергія | uk |
dc.title | До питання застосування синергетичного підходу у наукових поглядах Г.Костюка на особистість учня | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezu Kharchenko.pdf | 426,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.