Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorВеремюк, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2016-04-26T20:21:00Z-
dc.date.available2016-04-26T20:21:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКочубей Т.Д. В.А. ЛАЙ, К.Д. УШИНСЬКИЙ: ПЕДАГОГІКА ДІЇ/Т.Д. Кочубей, Л.Л.Веремюк//Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2011. – Ч. 3. – С. 122-129uk
dc.identifier.issnУДК 37(092)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4846-
dc.description.abstractУ статті досліджено педагогічний спадок німецького педагога-реформатора. Здійснено порівняльний аналіз ідей німецького педагога В.А. Лая та вітчизняного педагога-новатора К.Д. Ушинського. Визначено, що особливе місце у спадщині обох педагогів займає дидактика. Трудова діяльність виступала необхідним засобом розумового, фізичного й духовного розвитку учнів. Педагоги великого значення надавали рефлексам, що покладені в основу дії. Провідною умовою навчання виступав принцип природовідповідностіuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогіка діїuk
dc.subjectтрудова діяльність-
dc.subjectдуховний розвиток-
dc.subjectрефлекси-
dc.subjectспадковість-
dc.subjectувага-
dc.titleВ.А. ЛАЙ, К.Д. УШИНСЬКИЙ: ПЕДАГОГІКА ДІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znpudpu_2011_3_18.pdf268,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.