Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2016-04-27T07:07:38Z-
dc.date.available2016-04-27T07:07:38Z-
dc.date.issued2015-04-
dc.identifier.citationОрганізаційно-педагогічні засади функціонування елітних шкіл у Великій Британії (XIX - перша половина XX ст.) : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук / Тетяна Василівна Коляда ; Міністерство освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4851-
dc.descriptionВисловлюю щиру подяку науковому керівнику д.п.н., проф. Заболотній О.А. та асоціації істориків освіти Великої Британії (History of Education Society (UK))uk
dc.description.abstractОсвіта відіграє особливу роль у постіндустріальному інформаційному суспільстві, в якому велике значення мають інноваційні здібності, вміння нестандартно мислити, здатність до оригінального розв’язання проблем, багато з яких є принципово новими для людства. У часи відродження і становлення України як суверенної держави проголошено курс на реформування освітньої галузі. З-поміж іншого визначено актуальні завдання розбудови системи національної освіти і виховання, збереження та нарощування інтелекту нації, адже інтелектуальний потенціал суспільства – це його майбутнє. У державних документах «Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки», проекті Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років та ін. стратегічними завданнями освітньої політики України визначено розширення міжнародного співробітництва, вивчення і використання кращого зарубіжного досвіду в галузі освіти, підвищення конкурентоспроможності української освіти на ринку світових освітніх послуг, розширення участі її суб’єктів у проектах міжнародних освітніх організацій і співтовариств тощо. Досягнути успіху в цій нелегкій справі допоможе знання інтелектуальної спадщини, зокрема, плідного доробку вітчизняної та світової педагогічної думки. У цьому контексті особливого значення набуває дослідження еволюції елітних навчальних закладів зарубіжжя, зміст діяльності яких був маловідомий або зовсім не висвітлювався. Зважаючи на це, важливо показати досвід елітної освіти, відкриваючи явища й факти педагогічної дійсності сучасникам.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Видавництво “Науковий світ”»® Свідоцтво ДК № 249 від 16.11.2000 р. м. Київ, вул. Боженка, 23, оф. 414.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(09)(430);Підписано до друку 23.04.2015 р. Формат 60х90/16. Ум. друк. арк. 0,9. Обл.-вид. арк. 0,9. Тираж 100. Зам. 94.-
dc.subjectелітні школи, паблік скулз, елітна освіта, організаційні засади, педагогічні засадиuk
dc.titleОрганізаційно-педагогічні засади функціонування елітних шкіл у Великій Британії (ХІХ – перша половина ХХ ст.)uk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat elitschools.pdf771,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.