Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4857
Назва: | ЕВОЛЮЦІЯ ЗМІСТУ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА |
Інші назви: | ЭВОЛЮЦИЯ СОДЕРЖАНИЯ ВОСПИТАНИЯ В УКРАИНСКОЙ ШКОЛЕ: СУЩНОСТЬ И СТРУКТУРА EVOLUTION OF THE CONTENT OF UPBRINGING IN UKRAINIAN SCHOOL: ESSENCE AND STRUCTURE |
Автори: | Коберник, Олександр Миколайович |
Ключові слова: | зміст виховання парадигма виховання еволюція напрями виховання базова культура ціннісне ставлення школа виховна система |
Дата публікації: | 2016 |
Серія/номер: | УДК;373.013 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається еволюція визначення змісту виховання у вітчизняній школі. Здійснюється аналіз категорії «зміст виховання», визначаються фактори, які впливають на визначення змісту виховання. Стверджується, що під змістом виховання одні автори розуміють напрями виховання, другі – види загальної культури, треті – досвід людства, який виражає духовний світ особистості, а четверті – систему цінностей. Вимоги до змісту виховання багатопланові, адже вони обумовлені потребами суспільства, держави, виробництва, економіки, і, насамперед потребами людини. Упорядкування цих вимог викликало та й сьогодні викликає необхідність виділення базового компоненту змісту виховання. Зміст виховання завжди адекватно відбиває потреби та світогляд суспільства і ґрунтується на прийнятій ним парадигмі виховання. З-поміж інших компонентів зміст є і найбільш “безкомпромісним”, а тому під час модернізаційних змін викликає найбільше суперечок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4857 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Evolyuciya_zmistu_vy`xovannya_v_ukrayins`kij_shkoli.pdf | 454,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.