Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-27T12:27:19Z | - |
dc.date.available | 2016-04-27T12:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу останніх педагогічних досліджень, що стосуються проектування освітньо-виховних систем, та використовуючи системно-функціональний та системно-діяльнісний підходи до обґрунтування термінологічного апарату педагогічного проектування, розкриваються різні підходи науковців до трактування означеного феномену. Стверджується, що проектна діяльність – це специфічний вид діяльності, який спрямований на створення суттєво нових ідей, продуктів, котрі є результатом творчих пошукових зусиль особистості або колективу і мають особистісну та суспільну значущість. Метод проектів – це система навчання, при якій учні здобувають знання та вміння у процесі планування і виконання проектів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378 | - |
dc.subject | проект | uk |
dc.subject | проектування | uk |
dc.subject | проектна дільність | uk |
dc.subject | метод проектів | uk |
dc.subject | категорії | uk |
dc.subject | поняття | uk |
dc.subject | освітньо-виховні системи | uk |
dc.subject | педагогічне проектування | uk |
dc.title | ПРОЕКТУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ КАТЕГОРІЙ І ПОНЯТЬ | uk |
dc.title.alternative | ПРОЕКТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАТЕГОРИЙ И ПОНЯТИЙ | uk |
dc.title.alternative | PROJETING IN THE SYSTEM OF PEDAGOGICAL CATEGORIES AND CONCEPTS | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Proektuvannya_v_sy`stemi_pedagogichny`x_kategorij_i_ponyat`.PDF | 425,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.