Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2016-04-27T12:27:19Z-
dc.date.available2016-04-27T12:27:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4859-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу останніх педагогічних досліджень, що стосуються проектування освітньо-виховних систем, та використовуючи системно-функціональний та системно-діяльнісний підходи до обґрунтування термінологічного апарату педагогічного проектування, розкриваються різні підходи науковців до трактування означеного феномену. Стверджується, що проектна діяльність – це специфічний вид діяльності, який спрямований на створення суттєво нових ідей, продуктів, котрі є результатом творчих пошукових зусиль особистості або колективу і мають особистісну та суспільну значущість. Метод проектів – це система навчання, при якій учні здобувають знання та вміння у процесі планування і виконання проектів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378-
dc.subjectпроектuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectпроектна дільністьuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectкатегоріїuk
dc.subjectпоняттяuk
dc.subjectосвітньо-виховні системиuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ КАТЕГОРІЙ І ПОНЯТЬuk
dc.title.alternativeПРОЕКТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ КАТЕГОРИЙ И ПОНЯТИЙuk
dc.title.alternativePROJETING IN THE SYSTEM OF PEDAGOGICAL CATEGORIES AND CONCEPTSuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proektuvannya_v_sy`stemi_pedagogichny`x_kategorij_i_ponyat`.PDF425,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.