Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-04-27T17:25:33Z-
dc.date.available2016-04-27T17:25:33Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.citationПрищепа С.М. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОБУДОВИ ВІТЧИЗНЯНИХ ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ СИСТЕМ / С.М.Прищепа // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. - Сумський державний педагогічний університет (червень)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4860-
dc.description.abstractМета статті полягає у виявленні основних тенденцій побудови вітчизняних освітньо-виховних систем на всіх етапах розвитку України та визначенні можливостей використання прогресивних ідей побудови виховних систем минулих часів на сучасному етапі. Методами дослідження є аналіз, порівняння, аргументування. В статті визначено основних п’ять етапів розвитку вітчизняних виховних систем в Україні. Аналізуючи основні періоди освітньо-виховних систем, важливо зазначити, що всі вищеназвані системи формувалися на основі загальних тенденцій, зокрема, потреби суспільства, соціально-економічні ситуації, ідеологія країни.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.0(477)-
dc.subjectосвітньо-виховна системаuk
dc.subjectвиховна системаuk
dc.subjectпотеби суспільстваuk
dc.subjectбратські школиuk
dc.subjectуніверситетиuk
dc.subjectриторикаuk
dc.subjectпоетикаuk
dc.subjectсучасна виховна системаuk
dc.subjectвиховна метаuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.titleОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПОБУДОВИ ВІТЧИЗНЯНИХ ОСВІТНЬО-ВИХОВНИХ СИСТЕМuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Прищепа С.М..pdf492,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.