Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-05-09T09:46:23Z-
dc.date.available2016-05-09T09:46:23Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationЯрошинська О. О. Організація педагогічного супроводу майбутніх учителів початкової школи в навчальному середовищі / О. О. Ярошинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / ред. кол.: Н. В. Гузій (від. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 38–43.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4879-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність навчального середовища як компонента освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи та виокремлено моделі його створення. Виявлено основні характеристики навчального середовища, яке відповідає сучасним тенденціям розвитку професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Обґрунтовано доцільність його проектування за моделлю педагогічного супроводу, в межах якої викладач і студент стають рівноправними суб’єктами, співтворцями навчального процесу, а відносини між ними набувають суб’єкт-суб’єктного характеру. Доведено, що відкритість середовища до інновацій, насиченість навчальними ресурсами, практико-орієнтованість та акмеологічність навчального середовища, спрямованість на підвищення ефективності самостійної роботи студентів є основними характеристиками, що визначають ефективність професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.14-
dc.subjectнавчальне середовищеuk
dc.subjectпедагогічний супровід-
dc.subjectосвітнє середовище професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи-
dc.titleОрганізація педагогічного супроводу майбутніх учителів початкової школи в навчальному середовищіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iarosnynska_2015.pdf301,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.