Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4900
Назва: Наступність при ознайомленні дітей з природою як умова реалізації неперервної освіти в Україні
Автори: Голуб, Володимир Миколайович
Голуб, Надія Петрівна
Ключові слова: Освіта
Неперервна педагогічна освіта
Наступність
Практичний аспект
Інформаційно-просвітницький аспект
Загальноосвітня школа
Методичний аспект
Дошкільний навчальний заклад
Гуманістичні цінності
Обмін досвідом
Дата публікації: 10-бер-2016
Видавництво: Geneva, (Switzerland).
Бібліографічний опис: Golub V. Consistence in the process of acquainting children with nature as condition education in Ukraine / International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics“New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, (Switzerland). ‒ P. 57‒62.
Серія/номер: УДК 372.48(477)
Короткий огляд (реферат): У роботі аналізуються аспекти наступності дитячий садок – початкова школа як основна умова неперервності освіти при ознайомленні дітей з довкіллям. Охарактеризовані методичний, практичний та інформаційно-просвітницький аспекти наступності. Вказуються основні форми контактів між дитячим садком і початковою школою: спільні педагогічні ради, робота творчих груп, семінари-практикуми, психологічні тренінги, обмін новаторсько-методичним досвідом, взаємне консультування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4900
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nastupnist` pry` oznajomlenni ditej z pry`rodoyu yak umova realizaciyi neperervnoyi osvity` v Ukrayini.pdf250,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.