Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903
Назва: Особливості підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми сиротами, та дітьми, що залишились без батьківського піклування
Автори: Гребінь, Лілія Олегівна
Ключові слова: діти, що залишились без батьківського піклування
соціальний робітник
Дата публікації: 13-тра-2016
Короткий огляд (реферат): Для ефективної підготовки майбутніх соціальних робітників до роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування потрібно урізноманітнити навчання активною практикою. Адже високий рівень теоретичних знань без уміння застосувати їх у потрібній ситуації нічого не вартий. Особливу увагу слід звернути на особистісні якості майбутнього соціального робітника. Його робота буде спрямована на дітей, які опинились у кризових ситуаціях, і тут буде важливо віднайти правильний підхід і побудувати довірливі стосунки. Соціальний робітник несе максимальну відповідальність за дитину – від нього, зокрема, залежить її «доросле» майбутнє.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4903
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aktualni problemi soc. sferi.pdf439,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.