Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4907
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломієць, Наталія Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T21:20:42Z | - |
dc.date.available | 2016-05-13T21:20:42Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-15-18 | - |
dc.identifier.citation | Коломієць, Н.А. Інтерактивні методи як категорія дидактики / Н.А.Коломієць // зб. наук. праць за материалами міжнар. наук.-практ. конф., 15-18 берез. 2016 р. — Братислава : Академічна спілка Михайла Балудянського, 2016. — С.129-130. | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4907 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз інтерактивного методу як дидактичної категорії.З'ясовано,що основна мета, яку вчителі висувають у процесі застосування інтерактивних методів, полягає в тому, щоб сформувати в учнів уміння контролювати свою навчальну діяльність щодо поставлених завдань, домагатися запланованого результату. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.3:37.02 | - |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | методи спілкування | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | способи діалогічної взаємодії | uk |
dc.subject | суб’єкт навчання | uk |
dc.subject | спільна діяльність | uk |
dc.subject | теорія проблемного навчання | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | засади паритетності та партнерства | uk |
dc.subject | розвиток логічного, критичного мислення | uk |
dc.title | Інтерактивні методи як категорія дидактики | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
interaktuvni metodu yak kategoriya dudaktuku.pdf | 382,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.