Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2016-05-13T21:20:42Z-
dc.date.available2016-05-13T21:20:42Z-
dc.date.issued2016-03-15-18-
dc.identifier.citationКоломієць, Н.А. Інтерактивні методи як категорія дидактики / Н.А.Коломієць // зб. наук. праць за материалами міжнар. наук.-практ. конф., 15-18 берез. 2016 р. — Братислава : Академічна спілка Михайла Балудянського, 2016. — С.129-130.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4907-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз інтерактивного методу як дидактичної категорії.З'ясовано,що основна мета, яку вчителі висувають у процесі застосування інтерактивних методів, полягає в тому, щоб сформувати в учнів уміння контролювати свою навчальну діяльність щодо поставлених завдань, домагатися запланованого результату.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.3:37.02-
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectметоди спілкуванняuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectспособи діалогічної взаємодіїuk
dc.subjectсуб’єкт навчанняuk
dc.subjectспільна діяльністьuk
dc.subjectтеорія проблемного навчанняuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectзасади паритетності та партнерстваuk
dc.subjectрозвиток логічного, критичного мисленняuk
dc.titleІнтерактивні методи як категорія дидактикиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
interaktuvni metodu yak kategoriya dudaktuku.pdf382,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.