Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.contributor.authorПерфільєва, Людмила Павлівна-
dc.date.accessioned2016-05-17T17:06:32Z-
dc.date.available2016-05-17T17:06:32Z-
dc.date.issued2016-03-15-
dc.identifier.isbn978-617-696-440-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4925-
dc.description.abstractПсихолого-педагогічне розкриття навчальної діяльності доводить, що її результат це особистісні новоутворення у інтелектуальній та емоційно-вольовій сферах учня і його самовдосконалення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 33:025.4:368-
dc.subjectСамооцінка учняuk
dc.subjectструктура-
dc.subjectнавчальна діяльність-
dc.titleОсобливості організації навчальної діяльності молодшого школяра у контексті становлення самооцінкиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizacija navchalnoi dijalnosti.PDF425,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.