Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменна, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-05-18T15:46:59Z-
dc.date.available2016-05-18T15:46:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4933-
dc.description.abstractЩоб значно підвищилася ефективність освітнього процесу, його пріоритетом повинен бути не об'єкт навчання, а суб'єкт, тобто особистість з її неповторними ціннісними смислами. Навчання слід організовувати так, щоб воно приносило задоволення кожному і підвищувало мотивацію до подальших занять.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздоров`яuk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectзбереження здоров’яuk
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectстан здоров'яuk
dc.subjectустановки до здорового способу життяuk
dc.titleВикористання здоров`язберігаючих технологій для оптимізації рухової активності дітей та підлітківuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VYKORYSTANNIa ZDOROV`IaZBERIHAIuChYKh TEKhNOLOHII DLIa OPTYMIZATsII RUKhOVOI AKTYVNOSTI DITEI TA PIDLITKIV.PDF273,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.