Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-07-21T10:40:54Z-
dc.date.available2016-07-21T10:40:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2015. – № 10 (129). – С. 20–27.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4995-
dc.description.abstractУ статті виокремлено найбільш поширені та дієві методи і підходи до навчання іноземних мов, які використовуються в зарубіжній системі іншомовної освіти, розглянуто такі основні їхні аспекти, як теорія навчання, цілі, види навчальної діяльності, етапи оволодіння мовним матеріалом. У цілому методи навчання іноземних мов, у залежності від підходу, на якому вони базуються, можнаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМолодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журналuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111(07);-
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectзарубіжна система іншомовної освітиuk
dc.subjectтеорія навчанняuk
dc.subjectвиди навчальної діяльностіuk
dc.subjectпідходuk
dc.subjectструктурні методиuk
dc.subjectфункціональні методиuk
dc.subjectінтерактивні метдиuk
dc.titleМетоди навчання іноземних мов: зарубіжний досвідuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metody_navchannya_inizemnyh_mov_zarubizhnyi_dosvid.pdf194,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.