Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4996
Назва: Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: пізнавальна самостійність
іншомовна професійна підготовка
майбутній учитель
іноземна мова
організаційно-педагогічні умови
студент
творче мислення
фахові дисципліни
спеціальні уміння
методика
Дата публікації: 2015
Видавництво: Педагогічний дискурс: зб. наук. праць
Бібліографічний опис: / І. О. Білецька // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ед.. І. М. Шоробура. – Хмельницький : ХГПА, 2015. – Вип. 19. – С. 18–23.
Серія/номер: УДК 811.111(07);
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито організаційно-педагогічні умови формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів іноземної мови у процесі вивчення фахових дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4996
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_piznavalnoi_samostiinosti_maibutnih_uchyteliv_inozemnyh_mov.pdf163,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.