Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-07-21T17:19:15Z-
dc.date.available2016-07-21T17:19:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Мова, освіта, культура : античні цінності – сучасне застосування : матеріали міжнародного дискусійного форуму (Умань, 19–20 травня 2016 р.). – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 28–31.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4999-
dc.description.abstractВ американській шкільній освіті практикується кілька типів двомовних програм, які відрізняються метою (якнайшвидший перехід до навчання англійською мовою чи підтримка розвитку обох мов), в якій мірі використовується рідна мова школярів у навчальному процесі, часом, відведеним на двомовне навчання (2 чи 3–4 роки) та іншими показниками.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811(07)(477);-
dc.subjectдвомовне навчанняuk
dc.subjectімерсіяuk
dc.subjectімерсійні програмиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectамериканська школаuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleІмерсійні програми вивчення іноземних мов: досвід СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imersiini_programy_vyvchennya_inizemnyh_mov_dosvid_SHA.pdf91,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.