Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5024
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-08-28T14:45:09Z-
dc.date.available2016-08-28T14:45:09Z-
dc.date.issued2016-08-28-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5024-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні функції педагогічного стимулювання, досліджено умови та можливості різних методів проектної діяльності для стимулювання інтелектуальної активності школярів. Детально проаналізовано методи проектування, передбачені програмою трудового навчання, та описана методика застосування методів: дизайн-аналіз, морфологічний аналіз, метод Дельфі, функціонально-вартісний аналіз, метод «чорної скриньки», метод часових обмежень, конкурси творчих проектів, з метою активізації інтелектуальної діяльності учнів 5-9 класів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6 (07);-
dc.subjectпедагогічне стимулювання,uk
dc.subjectінтелектуальна активністьuk
dc.subjectпроектно-технологічна діяльність,uk
dc.subjectметоди проектування,uk
dc.titleСтимулювання інтелектуальної активності підлітків у процесі виконання творчих проектівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sty`mulyuvannya_intelektual`noyi_akty`vnosti.pdf169,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.