Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Анатолій Сергійович-
dc.date.accessioned2016-09-02T10:20:12Z-
dc.date.available2016-09-02T10:20:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5067-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз поняття інструментальної (гітарної) освіти шляхом вивчення й узагальнення ключових категорій теорії педагогіки: освіта, мистецька освіта, музична освіта та інструментальна освіта. На підставі аналізу їх змісту, поданих у довідково-енциклопедичній, навчально-методичній та спеціалізованій літературі, з’ясовано, що увага вітчизняних науковців сфокусована на визначенні основних категорій теорії педагогіки, проте зміст поняття інструментальної (гітарної) освіти залишаються не визначеним, що й зумовило вибір теми власного теоретико-педагогічного проекту.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 780:378(477);-
dc.subjectосвіта, мистецька освітаuk
dc.subjectмузична освіта-
dc.subjectінструментальна освіта-
dc.subjectвиконавство-
dc.subjectтеорія педагогіки-
dc.subjectсистема освіти-
dc.titleІНСТРУМЕНТАЛЬНА (ГІТАРНА) ОСВІТА ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суми.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.