Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2016-09-02T17:05:48Z-
dc.date.available2016-09-02T17:05:48Z-
dc.date.issued2016-09-02-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5074-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні визначено суть, компоненти та рівні готовності студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до пошуково-експедиційної діяльності в школі, розкрито зміст і завдання експедиційної народознавчої роботи та розроблено програму експедиційних досліджень. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вчителя-філолога до проведення такої роботи з учнями, визначено педагогічні умови, які зумовлюють ефективність цього складного особистісного утворення. Підготовка студентів-філологів до проведення експедиційної роботи з учнями здійснюється у процесі аудиторної та позааудиторної народознавчої діяльності, різних видів експедицій (фольклорної, діалектологічної, етнографічної, етнопедагогічної) та педагогічної практики.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378(477)-
dc.subjectготовність учителя до експедиційної роботиuk
dc.subjectекспедиціяuk
dc.subjectтрадиційна народна культураuk
dc.subjectфольклорuk
dc.subjectукраїнський виховний ідеалuk
dc.subjectідеал учителя-філологаuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя-філолога до проведення експедиційної роботи з учнями загальноосвітньої школиuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.