Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5095
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2016-09-05T05:56:16Z-
dc.date.available2016-09-05T05:56:16Z-
dc.date.issued2016-09-05-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5095-
dc.description.abstractУ статті розглядається зміст поняття «екологічна культура особистості», розкривається сутність поняття наступності в навчанні і вихованні; дається характеристика програмово-змістового забезпечення екологічної освіти і виховання дошкільників і учнів початкової школи в аспекті наступності, виявляються проблеми, що перешкоджають безперервному і послідовному формуванню екологічної культури дітей при переході з дошкільного на початковий ступінь шкільної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.32+33.033;-
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectекологічна культураuk
dc.subjectоснови екологічної культури дошкільниківuk
dc.subjectекологічна культура учнів молодшого шкільного вікуuk
dc.subjectдискретністьuk
dc.titleНаступність у формуванні екологічної культури учнів початкової школи та дошкільників: реалії та перспективиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NASTUPNIST U FORMUVANNI EKOLOGICHNOI KULTURY.pdf188,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.