Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5097
Назва: Соціально-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Грітченко, Тетяна Яківна
Ключові слова: професійна компетентність
майбутній вчитель початкової школи
соціально-педагогічні чинники
освітнє середовище вищого навчального закладу
Дата публікації: 5-вер-2016
Бібліографічний опис: Грітченко Т. Я. Соціально-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Розвиток професійної культури майбутніх фахівців :виклики, досвід, стратегії і перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ-Ірпінь, 21 червня 2016 року / за заг. ред. В. О. Радкевич, Л. М. Петренко; Інститут професійно-технічної освіти НАПН України; Київський фінансово-економічний коледж Національного університету ДПС України. – Павлоград : ІМА-ПРЕС, 2016. – С. 29–34.
Серія/номер: УДК 3712.134:372;
Короткий огляд (реферат): У доповіді охарактеризовано сучасні умови, в яких відбувається процес формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи і визначено чинники, що впливають на її формування в умовах освітнього процесу вищого навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5097
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIALNO-PEDAGOGICHNI CHYNNYKY.pdf162,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.