Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2016-09-05T06:20:42Z-
dc.date.available2016-09-05T06:20:42Z-
dc.date.issued2016-09-05-
dc.identifier.citationГрітченко Т. Я. Соціально-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / Т. Я. Грітченко // Розвиток професійної культури майбутніх фахівців :виклики, досвід, стратегії і перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ-Ірпінь, 21 червня 2016 року / за заг. ред. В. О. Радкевич, Л. М. Петренко; Інститут професійно-технічної освіти НАПН України; Київський фінансово-економічний коледж Національного університету ДПС України. – Павлоград : ІМА-ПРЕС, 2016. – С. 29–34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5097-
dc.description.abstractУ доповіді охарактеризовано сучасні умови, в яких відбувається процес формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи і визначено чинники, що впливають на її формування в умовах освітнього процесу вищого навчального закладу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 3712.134:372;-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk
dc.subjectсоціально-педагогічні чинникиuk
dc.subjectосвітнє середовище вищого навчального закладуuk
dc.titleСоціально-педагогічні чинники формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIALNO-PEDAGOGICHNI CHYNNYKY.pdf162,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.