Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5155
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Леся Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-07T08:26:36Z | - |
dc.date.available | 2016-09-07T08:26:36Z | - |
dc.date.issued | 2005-09-25 | - |
dc.identifier.citation | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5155 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07. – теорія і методика виховання. – Інститут проблем виховання АПН України, Київ, 2005. Дисертація присвячена дослідженню проблеми формування активної трудової позиції в учнів 5–11 класів. У роботі розкрито зміст поняття “активна трудова позиція”, проведено структурно-компонентний аналіз, виявлено показники сформованості цієї якості та визначено її рівні в учнів 5-11 класів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37. 035.3 | - |
dc.subject | активність | uk |
dc.subject | активна | uk |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.subject | перетворювальна | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ АКТИВНОЇ ТРУДОВОЇ ПОЗИЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПОЗАУРОЧНОЇ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
автореферат Кравченко.pdf | 269,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.