Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаладьєва, Алла Федорівна-
dc.date.accessioned2016-09-08T09:25:15Z-
dc.date.available2016-09-08T09:25:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПаладьєва А.Ф. Розвиток педагогічних дискусій щодо навчання стародавніх мов у вітчизняній гімназійній освіті (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 "Педагогіка. Історія педагогіки" / А.Ф. Паладьєва Уманський держ.пед. ун-т імені Павла Тичини. - Київ, 2014. - 20 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5176-
dc.description.abstractУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і обґрунтовано новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що полягає у виявлені та розкриті тенденцій розвитку педагогічних дискусій щодо навчання стародавніх мов у вітчизняній гімназійній освіті у період другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Схарактеризовано зміст педагогічних дискусій навколо стародавніх мов у гімназійній освіті (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Визначено особливості дебатів щодо місця латинської та грецької мов у навчальному процесі гімназій означеного періоду. Обґрунтовано етапи педагогічних дискусій щодо стародавніх мов у контексті освітніх реформ другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Удосконалено та розширено наукові уявлення про освітні реформи, нормативно-правову базу, політичний вплив на розвиток гімназійної освіти, з одного боку, а з другого, усвідомлення значення дискусій для загального розвитку і диференціації освітньої системи в державі. Подальшого розвитку набули характеристика програмно-методичного та кадрового забезпечення; з’ясування особливостей системи гімназійної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий світuk
dc.relation.ispartofseries37(09)(47)+811(07);-
dc.subjectстародавні мовиuk
dc.subjectгімназійна освіта-
dc.subjectпедагогічні дискусії-
dc.subjectлатинська мова-
dc.subjectгрецька мова-
dc.titleРозвиток педагогічних дискусій щодо навчання стародавніх мов у вітчизняній гімназійній освіті (друга половина ХІХ - -початок ХХ століття)uk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат Паладьєва.pdf544,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.