Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Суть та принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікаційКожухівська, Раїса Борисівна
2014КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ІНТЕРНЕТКожухівська, Раїса Борисівна
2014ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОН-ЛАЙН БРОНЮВАННЯКожухівська, Раїса Борисівна
2014ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТУРИЗМУ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІКожухівська, Раїса Борисівна
2014РАЗВИТИЕ УКРАИНСКОГО РЫНКА РЕКЛАМЫ НА ОСНОВАНИИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНТЕРНЕТ-КОММУНИКАЦИЙКожухівська, Раїса Борисівна
2014Формування організаційно-економічного механізму впливу на ринок туристичних послуг в регіоніКожухівська, Раїса Борисівна
2014Управління процесами ризик-менеджменту на туристичних підприємствахКожухівська, Раїса Борисівна
2014Використання принципів маркетингу для підвищення конкурентоздатності підприємств туристичної галузіКожухівська, Раїса Борисівна
2014ОПТИМІЗАЦІЙНІ ШЛЯХИ ВИБОРУ СТРУКТУРИ КОМПЛЕКСУ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІКожухівська, Раїса Борисівна