Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5223
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-09T12:42:22Z | - |
dc.date.available | 2016-09-09T12:42:22Z | - |
dc.date.issued | 1999-09-24 | - |
dc.identifier.citation | Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.О. Коваль; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5223 | - |
dc.description.abstract | Розбудова незалежної Української держави неможлива без оновленої національної освіти, розробки прогресивних технологій, гуманізації, диференціації та інтеграції навчання, науково обґрунтованої системи патріотичного виховання засобами художнього слова майбутніх громадян ХХІ століття. У Державній національній програмі “Освіта (Україна ХХІ століття)” визначено стратегію розвитку освіти в Україні, її пріоритетні напрями та шляхи створення життєздатної системи безперервного навчання і виховання для досягнення високих освітніх рівнів, духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації. У дослідженнях сучасних вчених з означеної проблеми підкреслюється вирішальна роль національної ідеї у патріотичному вихованні особистості: “Національна ідея є екстремальною в умовах кризи, коли людина не знаходить можливості, щоб повною мірою реалізувати себе. І тоді національна ідея стає системою корінних переконань, остаточним поглядом людини на життя, на світ, в який вона повірила”. Література є першоосновою духовного та соціального розвитку суспільства. Ця істина підтверджується усім ходом розвитку людської цивілізації. Уроки літератури в школі повинні стати основою патріотичної вихованості учнів, їхнього громадянського змужніння, високої моральності та працелюбства, естетичної наснаги. Художня література спонукає шкільну молодь захоплюватися красою і самобутнім багатством рідної землі, національно-визвольною боротьбою українців, їх славетним минулим. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;4У (077) | - |
dc.subject | складники патріотичного виховання | uk |
dc.subject | рівень патріотичної вихованості | uk |
dc.subject | система поетапного формування | uk |
dc.subject | моделювання виховних ситуацій | uk |
dc.subject | національний ідеал | uk |
dc.subject | сучасні ефективні форми і методи | uk |
dc.title | Патріотичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в старших класах загальноосвітньої школи | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Koval_avtoreferat.PDF | 374,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.